torsdag 19 mars 2009

Pip, pip

Stor kropp, liten bebis? Liten kropp, stor bebis?
Liten kropp, liten bebis? Stor kropp, stor bebis?
Jag fantiserar vilt om hur vår bebis ser ut,
om han blir pappa upp i dan eller inte?!! Spännande :)


1 sömnlös natt, 2 väldigt tidiga mornar och 2 inventeringsdagar avklarade, skönt!
Man får sån tidspress när det är dags för inventering, och det är aldrig något
man ser fram emot, men
butiken var så välstädad och fin i år så vi höll vår tid :)
Dock hör man nu bara pip, pip, pip, pip...

Jag fick ju hela
eftermiddan ledig idag dessutom (som om inte jag är ledig nog?!!)
Den har har jag iaf ägnat åt till att både fått lunch och kaffe hemma hos storebror.
Vi tog en promenad i det fina vädret..Jag och Evelina Vilma och Bosse
Vilma har blivit en busig och väldigt bestämd liten tjej,
"Jag får göra precis som jag vill, annars blir jag baskad ;P" ´men trots allt
så är hon den sötaste ungen som finns!
Man vet vad som väntar en om man säger så :)



2 kommentarer:

  1. tror det kommer bli en alldeles superfin blandning av er båda två :)

    SvaraRadera
  2. hihi ja kanske de :) det är roligt att tänka på de :)

    SvaraRadera