torsdag 26 mars 2009

Flytt?!

8 veckor kvar till beräknad förlossning, shiit vad
tiden går. Många som jag träffar tycker att jag
har en liten mage och kan inte alls tror att bebis
ska komma i slutet utav maj?!!
men själv börjar jag känna mig väldigt stor och otymplig,
jag drabbas ofta av andningssvårigheter ;P


Igår kväll var vi och tittade på nytt boende. Jag var skeptisk från början,
men det var verkligen över mina förväntningar och jag började sätta igång
att möblera i mitt huvud med en gång!
Det var en gammal men sååå scharmig lgh i "Villa" Gamla trägolv
och höga fönster...
Jag fick känslan direkt att
där ska vi bo :) Vi var övernens så varför tveka?! fast vi
måste vänta och se om hyresvärden tycker att vi är lämpliga hyresgäster!!


Sov gott!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar