måndag 30 mars 2009

Helgens Bravader

Nu känns det som att magen växer och växer varje dag som går!
Hur stor kan man bli? ;P Det är ändå 7 veckor kvar...
och det är full rulle som vanligt,och nu börjar han även
ge sig på mina revben, mindre skönt :P



Min helg har varit händelserik..var på tiden att det hände något roligt!
Kims syster blev 18 i tors och körkortet hennes kom lägligt precis på dagen, Klockrent :)
Så det firade vi med lokalfest i lördags, mycket folk och mycket trevligt!
Festen fortsatte mot Sandvikens så kallade "uteliv" :P Först steeltown,
men det visade sig att dom hade fotboll på storbild och dessutom tog upp all plats på dansgolvet..
Inte populärt för vissa, men jag tyckte det var allmänt trevligt att stå där med mitt vattenglas och prata med
folk som man inte har sett på evigheters evigheter.
Vi gick så småningom vidare till Lobby (där man inte har varit sen man blev gravid) och jag kom på att
jag har glömt bort hur man gör när man dansar :P
Det var kul att se folks olika reaktioner :) Vissa kom inte ens fram och sa hej och vissa blev glada av att se mig
och gratulera bla bla bla...Kvällen var bra!
Och bebis i magen kände man verkligen att man hade ojojoj vilken fart det blev där inne, det var han som
svängde sina lurviga och inte jag ;)



Idag måndag..Veckan började bra...
Vi fick veta att vi får lägenheten som vi var och tittade på..hur skönt som helst, jag blev
superglad :) Så det blir nytt och fint, lagomt till bebisen kommer! Nu kan jag fortsätta
att möblera i mitt huvud och planera i minsta detalj!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar