onsdag 15 april 2009

Partybåten

Att bli gravid förväntade jag mig att man skulle
illa, att man skulle gå upp en massa kg i vikt, att man
skulle behöva springa på toaletten var och varannan
minut, att man skulle bli sugen på massa konstiga saker att
man skulle ha krämper och verkligen ha ont det mesta
utav tiden...men man ska absolut inte jämnföra sin egen
graviditet med någon annans....



Äntligen fick jag sova nu på morgonen, kan ha varit för att solen inte lyste in genom fönstret! Idag är det grått och trist....

Jag hade bestämt mig för att mina lediga dagar skulle gå åt till att inte göra något alls utan bara vila upp mig, hade inte ens planer på att gå utanför dörren. Fast det funkar ju inte :P Jag kan inte sitta inne en hel dag speciellt vill man inte sitta inne när det är så fint väder...Det började med att jag fick åka ner till Sandvik för att pappa hade fått med sig fel matlåda sen när jag precis hade kommit innanför dörren så var jag tvungen att åka ner igen för det visade sig att han hade tagit rätt matlåda från början, snacka om yrväder till mamma :P
Jag fick luncha hos mamma vilket händer ofta när jag är ledig för det är aldrig roligt att laga mat och sitta och äta den själv...
Det fick bli kaffe hemma hos Josephine på hennes baksida...det var synd med alla stora moln, men annars var det underbart att sitta där när solen låg rätt på :)

Följde med Kim till Trebo för att titta på den omtalade "Partybåten" som tydligen har funnits länge på storsjön, men som man inte har sett skymten av! Kim har köpt den nu och jag var nyfiken på hur den såg ut, en ganska stor öppen båt med plats för 3 parasoll, ett antal ölhållare ett soldäck eller vad man ska kalla de..man får iaf plats att ligga och sola några st..ja ett Soldäck :) En Partybåt helt enkelt och det är även en perfekt båt för vår lillkille hihi ;) Kim tror att man kan åka ut om några dagar för att det var öppet inne i hamn, men Nej storsjön sköljer 22 April det är vad jag tippar på!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar