fredag 17 april 2009

Uppe med Tuppen

Det börjar dra ihop sig mer och mer var dag som går, och
öven min bebismage börjar "dra" ihop sig eller det känns
iaf så..det spänner och den är riktigt stenhård :P
Har ännu inte känt några konstigheter utan man känner
bara att konditionen inte är den samma hihi :) Ska bli skönt
att gå hem snart..då blir det fokus frammåt på vad som komma
skall. Den tiden ska gå åt till att planera och förbereda
inför bebis ankomst :)


Vaknade halv 7 imorse..lite väl tidigt kan man tycka, men när jag väl vaknar så är det ganska omöjligt för mig att somna om igen..Kim kom upp alldeles efter han med, han kan inte heller sova på morgonen..det blev en tidig frukost med färska frallor från "Lasses " :) sen har det varit en väldigt lång Fm, men den tiden har räckt till både det ena och det andra :) Solen steker utanför på min ballkong, helt underbart...Har även haft ett långt telefonsamtal med Amelie, vi har inte pratat på länge och hon har redan hunnit varit borta i ett halvår helt otroligt vad tiden går, men snart är hon hemma igen, lagomt till vår flytt och jag hoppas verkligen att hon hinner med att träffa bebis innan hon ska åka ner igen?!! :)

Nu tänkte jag åka ut och leta på min karl..han är och fiskar vid nån åmynning??!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar