måndag 13 april 2009

Skönt

Nu vill jag att vår lillkille ska vara
här med oss, jag vill att tiden ska gå
dubbelt så fort än vad den redan gör :)
5 weeks too go....





Äntligen är denna oändliga helg över..har jobbat och det har varit alldeles för folktomt så att tiden har gått sååå sakta kan bero på det underbara vårvädret som man inte har sett en skymt av! Det blev trots allt 3 "söndagar" på 4 dagar så man tjänar ju iaf bra. I söndags hade vi ifs Dansbandsunderhållning med mina egna favorier Larz Kristerz hihi ;)...och även Scotts var där och spelade. Det roliga varade i 2 timmar sen var det lika dött igen! Att få gå hem kl 5 idag var det skönaste som hänt på länge, jag är helt slut i kroppen och det börjar kännas mer och mer att det tär på en att "arbeta" så hårt som jag gör hihi :P Nu har jag 2 dagar ledigt och då ska jag absolut inte göra någonting..bara ha det skönt och vila upp mig :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar