tisdag 7 april 2009

Snart...

Spark, spark, spark...den lille gör nästan illa
mig med sina sparkar nu mera ;P När andra ska & vill
känna så blir han plöttsligt stilla hihi, vilken liten retsticka ;P
Jag brukar bara sitta och titta på magen när det rör sig som mest..
då ser man alla rörelser och hur det buktar ut på vissa ställen,
det är alltid lika häftigt...


Morgonmöte på jobbet....Nu jobbar jag ca 1 månad till, 10:de Maj är min sista dag sen börjar min mammaledighet, vad konstigt och vad tiden går snabbt. Jag berättade ju nyss för tjejerna på jobbet att vi väntade barn och att det var beräknat till sommaren. Det är väldigt svårt att förstå att vi ska bli föreldrar om bara några veckor, att våran lilla kille kommer att vara hos oss snart?!! våran Vilhelm :) fast det visar sig om det blir en liten Ville eller inte?!!!

Min dag var fullt planerad fast det blev inte riktigt som jag hade tänkt..skulle ha varit till Valö och hälsat på Emma idag, men hennes Helmer hade åkt på vattkoppor så han var inte så pigg på att få främmande,..Vi som skulle sitta och äta kakor hela dagen hihi ;P och pappa hade tom tvättat bilen för att jag skulle ha den (som visserligen hade blivit lika skitig igen, om inte skitigare på dom "rallyvägarna"), men inte gör det nåt, jag åker förmodligen dit nästa vecka nån dag ist när Helmer är piggare och jag ändå är ledig :)
Det var lite kallare ute idag, fast solen kom ju fram till slut ändå,men jag ska hålla mig inne..ska försöka göra ett ryck här hemma tänkte jag, ska faktiskt börja fixa inför flytten och även börja packa lite minsann, jag är tidigt ute men, jag tänkte så länge jag "orkar"... saker som ska slängas kan slängas nu och saker som inte används kan packas nu..






.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar