onsdag 14 april 2010

.Kaffe, kaffe, kaffe

Idag har jag inte gjort något annat än druckit kaffe och glömt att äta lunch, inte bra!! Det är ju så tråkigt att äta själv och då är jag så dum så jag hellre slipper.

På Fm gick vi upp till Coop och handlade lite och sen på vägen hem så gick vi förbi Linda och drack första koppen där, sen tog jag med henne ut på en promenad en sväng innan vi gick hem. Då ville Anna bjuda på kaffe, så vi tog en varsin stol och satt oss i solen, det var däremot hur skönt som helst :) Vilhelm fick vara på backen och fick även smaka på lite sand och grus för första gången :P Sen gick vi in och tog det lilla lugna en stund och Vilhelm sov lite middag. Mamma kom hit när han hade vaknat och då klädde vi på oss gick ut igen, vi gick först upp till Coop IGEN och sen hem till Jessica och busade med Ronja och drack kaffe såklart. Det blev kväll och det var dags att gå hem och då var Vilhelm lagom trött och jag var lagom hungrig och stressad. Vilhelm fick bada sen blev det mat och efter det läggdags och nu sitter jag här, men tänker lägga mig för att somna på soffan!!!!

1 kommentar:

  1. Ja han blev verkligen glad när han såg vem som var på besök, men han är bra förtjust i Vilhelm, han brukar prata om er och fråga efter er med jämna mellanrum :) tänk om han kunde vara lika bedårande med sin syster :P fast o andra sidan så ska det vara lite hårda tag när det kommer till syskonkärlek :) jättekul att ni kom förbi idag!

    SvaraRadera