söndag 11 april 2010

.Solig morgon

Vilhelm lärde sig vinka för ett litet tag sen och nu vinkar han hela tiden!! Inte bara när man ska gå ;) Han är så duktig, men som mamma har man ju en tendens att tjata om allt så det är väl inte så konstigt att dom lär sig till slut hihi :P


Vilken fin morgon!! Jag lämnade kvar vagnen hos Mamma och Pappa igårkväll eftersom Vilhelm ändå ska tillbaka dit idag, men det hade suttit fint med en promenad nu på morgonen innan jag ska åka och jobba sen, men vi fick bli inne. I stället så har jag hållt på och städa och plocka och greja sen vi vaknade,det skönt att komma hem till ett städat hem :D

Vilhelm sover nu så då tänker jag passa på att duscha och göra mig klar sen blir det jobb 12-18!!

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Du får hem grejer, allt från mat till hudvård, gratis, för att prova själv & ge vänner till dig prover åhså :)

    SvaraRadera
  2. Ja men de tycker jag absolut att vi borde göra :) Jag ska ev iväg imon på förmiddagen men kanske hinner förbi en sväng :) När ska du/ni dit då? :)

    Kram

    SvaraRadera