torsdag 1 april 2010

.Kryssning

Klart att jag åkte på Amelie och Fredriks förlovnings skämt på Facebook, jag sa ju att jag går på allt ;P

Jag ser fram emot helgen jätte, jätte mycket. Inte för att det är Påsk, det känns bara så konstigt och det är inte direkt nån högtid jag brukar "fira". Jag har inte ens ett ändaste Påskpynt i år..lite Påskris hade man väl kunna ha??!! :P
Ne i morgon drar vi iväg på en 24timmars Kryssning och jag är så fruktansvärt taggad så jag vet varken ut eller in, det ska bli riktigt skoj :) Jag tänker supa mig redlös om man får uttrycka sig så som småbarnsförelder? haha Neråå ;P men festa av det blir det iallafall, börjar redan på bussen ner ;P och jag ska få använda mina nya jättehöga skor och min fina nya blommiga klänning :)

Glad Påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar