måndag 12 april 2010

.Springtur

Jag har tjatat om träning hit och träning dit jag vet inte huuur länge?! att jag ska/vill börja, men inte händer det nåt. Kom nyss hem från en liten men ändå jobbig springtur med Linda :P Okej att jag är ute och går långpromenader varje dag, men då får jag bara motion och jag gör det för att det är skönt. Jag måste verkligen träna upp min kondition, den är kass!!! Vi åkte ut till Trebo, men det var fortfarande snö i spåren så vi sprang på asfalt i stället. Det var skönt och jobbigt på samma gång, men det blev inte speciellt långt vi sprang haha...2 dagar i veckan kom vi fram till ;P

3 kommentarer:

  1. ja stolen verkar jättebra tycker vi och max :P åh, tycker han att de är kul att gunga? har nte provat med max än, finns lekpark här på agavägen men den har varit igensnöad så vi får nog gå dit nu nån dag.. har velat prova länge :)

    SvaraRadera
  2. ja men de är ju perfekt :) vart bor ni? vi har ju gräsmatta vi med, får se om man ställer it nån gunga annars finns de typ 100m bort :)

    SvaraRadera
  3. jaha de lät ju bra :) skönt med gräsmatta med dom små :)

    SvaraRadera