söndag 18 april 2010

.Vårstäd

Nu känns det verkligen att det börjar bli vår eller det är vår!!! Det kliar i fingrarna, jag vill göra VÅR här hemma, speciellt i köket för där behövs det verkligen en färgklick, men jag har inte bestämt mig för vilken färg jag ska sätta in ännu, några förslag kanske?? Just nu är det typ bara Vitt :P
Idag tog vi tag i det där med att byta säng med mamma och pappa till gästrummet. Vi tog tillfället i akt och lånade Pers släpvagn och åkte och bytte ut våran 1.20 säng till en 90 säng istället. Det blev så himla mycket bättre, så nu blir det ordning och reda där inne!!!

3 kommentarer:

  1. jaha ok :) ja de är närmast för oss oxå och jag har bara hört bra om de.. men jag tänkte ringa så man får komma o kolla lite. jag tog smultronbacken o smassen i andra och tredje men sen kom jag ju på blåsippan typ i örta de är ju oxå närmare än smassen. smultronbackn tror jag dock är kanske "stökigt" men de är bqara vad jag själv har fått för mig!

    SvaraRadera
  2. hehe ja men visst :) Han har också blivit en riktig linslus så nu är det roligt :D

    SvaraRadera