måndag 26 april 2010

.Lekparken

Vi mötte upp Mamma på fm och gick till Stadsparken och gungade, men Vilhelm tyckte det var mycket roligare att sitta på backen och leka med sanden ;D och han klättrar och grejar så man blir alldeles svettig, det blir nog lättare att leka i lekapark när han börjar gå?! men det är kul att se nya reaktioner. Han blev jättesur när jag satte honom i vagnen igen, så roligt det tyckte han iallafall att det var :) Sen gick vi en sväng på stan, in på Team Sportia och prova hjälm till Vilhelm och cykel till mig och valde ut en sits gjorde vi också. Snart kan vi ut och cykla jag och Ville, som jag längtar :P




2 kommentarer:

  1. du kan få komma hit på kurs hos karl ;)

    SvaraRadera
  2. ja vi har fått en på solgården.. men jag är lite intresserad av blåsippan o där har jag inte ens sökt. men rignde igår så om jag ville byte skulle hon kolla om de fanns palts där istället. jag vet inte, men de tog nog inte ens en vecka från att jag sökte tills vi fick papper att vi hade platsen!

    SvaraRadera