lördag 5 september 2009

.Full rulle hela dagen

Kim har jobbat hela dagen o jobbar än, han som inte har jobbat helg på hur länge som helst. Så därför tycker jag att det känns som en helt vanlig vardag. Vilhelm vaknade tidigt o jag var dötrött i morse så vi hade lite morgonmys i soffan sen så somnade vi om båda två :) Vi har varit på stan en sväng o ätit mat med Faster Isabelle o Gammelmormor. Så gick vi hem hit o drack lite kaffe, så fick vi fler fika gäster, Josephine m familj dock inte Minerva. Viktor tjata vi hit med Kladdkaka :P Det blev full rulle en stund o sen åkte alla samtidigt o Ville somnade precis...Lugnt o skönt hihi ;P 





Det var en som ringde på bilen idag som var intresserad av att komma o titta ikväll, hon ringde från Årsunda så det är ju väldigt nära o bra! Det är jättemånga som har hört av sig o vill byta mot det ena o det andra även velat köpa, men jag tänker inte ha några förhoppningar längre för jag blir bara besviken i slutändan iallafall. Vi får hålla tummarna helt enkelt att den här damen vill Köpa min bil!!

2 kommentarer:

  1. Men usch vilken hemsk bild Evelina! Barnen var det dock inge fel på men hur ser jag ut!!!!!

    Hoppas att du får bilen såld nu då!

    SvaraRadera
  2. du har en mycket värre bild på mig på facebook så det så o förresten är det inge fel på denna ;P

    SvaraRadera