tisdag 29 september 2009

.Kan man ha samma otur som mig?!

Det blev Öppna förskolan ändå trots att jag kom i säng lite senare än vanligt o hade nästan tänkt att bara ha en mysmorgon med min myskille. Josephine o Novalie hämtade upp oss så åkte vi dit en sväng. Det var jättemycket folk idag o mest massa 1åringar som sprang kring benen på en :D

Dom ringer o ringer o mailar o mailar. O jag förnyar min annons på blocket om o om igen o försöker med gott samvete sänka till ett rimligt pris sakta men säkert. Jag drömde om en båt, hittar första bästa o den tar vi ungefär. Typiskt mig att ha sååå brottom...Jag fick mig ett vrak. Under 2 somrar har Kim lagt mer tid på att skruva än vad vi har åkt. Sent i våras blev jag äntligen, äntligen av med den o ångesten över att den inte har fungerat. I stället så får jag en bil på halsen..jag kan ingenting om bilar, jag vet ingenting om bilar. Fast Kim kan allt om bilar o vet allt om bilar så jag litade på honom. Att det faktsikt skulle bli mycket, mycket lättare att sälja bilen än att sälja båten. Visst, bilen är eftertraktad o väldigt många har hört av sig, men Min Bil är skit ful o det är ingen som är intresserad när dom väl har tittat...
Jag är inte gjord för att ha sådana prylar o jag är Inte gjord av pengar!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar