onsdag 9 september 2009

.Målardag

Idag har hela dagen gått åt till att måla, ja nästan iallafall. Vilhelms Farmor kom o hämtade honom kl 1 för att jag äntligen skulle kunna måla hallen som har varit spacklad o maskerad vet inte hur länge, tillräckligt länge. Vet inte riktigt hur jag ska ha de, men jag har köpt en hylla som ska sättas upp sen så blir det ny hatthylla o nya krokar så småningom. Så var jag o letade vit sprayfärg, men det var tydligen slut. Har kommit på att det är betydligt mycket lättare att spraymåla än att måla med pensel om man nu ska måla små prylar som korgar o dyligt. Perfekt!! I morgon ska jag se till att hyllan kommer upp på väggen o alla kort som är inramade o klara ska sättas upp på något lämpligt ställe!!! Jag ska vänta tills Ville har somnat så kanske jag får nånting mer gjort idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar