tisdag 8 september 2009

.Slappdag

Vilken konstig dag det blev, slapp o inte så händelserik. Inte har jag hoppat in i duschen än o då blir liksom dagen utdragen på nå vis. Vi var uppe tidigt o försökte inte äns somna om för Vilhelm o jag skulle gå till Öppna Förskolan idag med Angelica o Tilda fast den lilla tösen hade inte sovit många timmar så dom var nog trötta båda 2. Det får bli en annan dag..I stället tog vi en morgonpromenad med Farmor o sen följde vi med hem o fick oss lite fika o lite bus hann vi också med :) Vi gick hem o sen dess har vi bara slappat fast jag har lagat lunch för en gång skull som jag i vanliga fall är väldigt dålig på. Nu somnade lillfisen så jag tänkte passa på o plocka lite för imorn ska det målas i hallen...



1 kommentar:

  1. ja varför gör vi itne det för?
    Men nu ska det bli ordning på mig igen och jag ska försöka komma igång igen... hoppas på att kroppen uppskattar det bara och inte sviker mig ytterligare.
    Men jag håller faktiskt med, varför går vi inte tillsammans för? skärpning får det bli!

    SvaraRadera