onsdag 2 september 2009

.Hemmadagar

Jag blev sjuk, fast det varade konstigt nog inte längre än 2 dagar...tur var väl de o tur var väl att inte lillfisen blev nersmittad. Jag har hållt mig inne i vilket fall som helst. Har inte haft någon som helst lust att gå ut :P Vi har iallafall varit ute lite på gården o fått i oss lite frisk luft... varit till affären har vi också!! Har påbörjat målningen i hallen fast jag kommer inte så långt, det kommer att ta tiiid att få den klar, har gjort lite annat som angår våran hall, flyttat o kapat mattor. Har även funderat mer på den där hatthyllan jag funderade på att köpa..det blir nog en sådan!!

Idag fick Vilhelm sitta i sin alldeles egna stol för första gången, vi fick lite smak på den där gröten Ville fick smaka av Theo så jag köpte idag o tänkte att man kan prova lite då å då...det lilla som gick i var smaskens :)
Kim är ute o jag tänkte krypa ner i soffan... 





2 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har då ;)

    SvaraRadera
  2. Jaaa bättre än innan. Jessica har gjort den för jag är trögfattad ;P

    SvaraRadera