lördag 19 september 2009

.Vilken Vecka

Shiit vilken vecka..Det har varit en tuff vecka, nog den tuffaste veckan i hela mitt liv. Jag har kommit till insikt, jag har varit med om Aha upplevelser o Jag har fått betydligt mycket bättre förståelse att Alkoholism faktiskt är en sjukdom en väldigt grym sådan fast den går att bota. Vi var många anhöriga på Jälla just den här gången o vi fick beröm gång på gång, hur tuffa vi var som hade tagit oss dit för att vara med. Vi träffade så härliga o bara ärliga människor. Det är väldigt skönt att veta att det är faktiskt inte bara jag som har det som jag har det eller haft de som jag haft de. Att det inte bara är jag som har vuxit upp i en dysfunktionell familj. Skit nervös har man varit hela veckan, jag kom tillbaka till skolan då man skulle stå inför en hel klass o redovisa. Fy då!! Nu har vi suttit i våran grupp hela veckan, i en ring o fått dela med oss av våra liv i princip. Skit jobbigt, men så nyttigt. Jag har lärt mig nya saker o lärt känna mig själv o mina syskon så mycket bättre, en riktigt bra vecka har det varit trots allt. 
O jag har  Bara varit där för min egen skull!


2 kommentarer: