fredag 19 februari 2010

.Barnledig och solokvist

Ja då sitter man här som ett fån, Utan Karl och utan son hehe.. Vi hade bestämt för några veckor sen att Vilhelm skulle få sova hos hans Farmor just för att det var så längesen och hon så gärna vill ha honom och för att jag ska få sova lääänge, känns som att man har gått upp samma tid i en evighetstid. Kanske lite dåligt planerat eftersom Kim jobbar natt inatt men, men. Jag har precis lämnat honom och fick lite mat och kaffe innan jag åkte hem. Jag måste erkänna att det är liite svårare att lämna ifrån sig honom nu när han har blivit större :P men det går ingen nöd på honom inte och jag vet att han har det bra där han är :)



Nu tänker jag passa på att göra det jag INTE kan annars och jag skiter i om det är fredag!

Ha en bra kväll...

1 kommentar: