tisdag 2 februari 2010

.Mammagris




Vi har varit på Öppna förskolan på förmiddagen, jag chansade och åkte dit själv. Det brukar alltid vara någon där som man kan prata med och det är ju för Vilhelms skull mest, han tycker det är så roligt att träffa andra barn :) Vi var lite sena idag så vi blev bara där i en timme, men ganska lagom. Vi åkte vidare hem till syster som man aldrig träffar mer. Det är till Vero Moda i Valbo man får åka om man vill träffa henne :P Vi alla har väl vårt eget och det är alltid svårt att tajma, men nuså. Det tråkiga var att ingenting dög åt lille hern när vi var där. Det började med att han blev jätterädd för Bosse syrrans hund eller snarare kalv (en långhårig sådan) :P Sen var det gnäll och gråt om vart annat, upp och ner i knät. Inte hade han ro att somna heller även fast han var huuur trött som helst. Både jag och Susanne stod och vagga och guppa med honom. Till slut så fick jag honom att somna puuhh!! Jag är verkligen inte van att stå och vagga honom till söms. Bortskämd har man blivit!!! Han sov en stund sen fick han vakna av en smäll i golvet, stackars barn. Det har inte varit Vilhelms dag idag. Ingen har fått tagit i honom eller prata med honom för då har gråtit nästan skrikit men men man måste få ha sådana dagar ibland också! Nu är det iallafall bra igen och han är lika glad som vanligt. Han kanske hade velat vara hemma hela dagen idag helt enkelt?! ;P

1 kommentar:

  1. De gör väl egentligen William också, han bryr sig inte om dom :P haha. MEn kanske när han blir större och får en liten spis tänkte jag :D

    SvaraRadera