torsdag 11 februari 2010

.Föreldraledig

Det är mycket med att vara föreldraledig, man får pussla med dagar, jobb, semester och det ena med det andra. Man har hört mycket ris om Försäkringskassan, att det krånglar och så. För mig har det gått bra och flytit på hela tiden Tack och Lov!!! Det har hänt mycket på jobbet nu när jag har varit hemma också, man hänger inte med alls. Vi fick ny chef samtidigt som jag gick hem så bara det är nytt. Jag skulle ju börja jobba mina helger fom 10 April och där efter varannan helg. meen jag kommer att jobba 3 helger och sen inge mer, blev inte riktigt som jag hade planerat! Jag hade tänkt att gå tillbaka och jobba helt i höst, men så blir det icke. Så då är det bara att planera om.  Det posetiva är att jag har fler semesterdagar att ta ut i år och att jag får vara hemma längre med min son :) För som läget är nu så har jag verkligen ingen lust att börja jobba igen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar