tisdag 9 februari 2010

.Jäkla snöväder

Jag lyckas alltid ta mig ut i bil till Kungsberg när det ska vara dimma eller snöstorm fast det gick bra, så hade jag kunnat åkt dit för fortkörning i Järbo haha det stod en polis efter vägen och sköt med laser, och min reaktionsförmåga var inte snabb kan jag säga. Skulle vara typiskt min otur, men dom släppte förbi mig ;P Väl uppe, tog vi en skön promenad när det snöade :) Sen åkte vi till Berget och käkade lunch och drackkaffe, det var inte igår man var där. Lite sugen på att åka blev man nog allt :) Jag vill att Vilhelm ska åka skidor sen när han blir lite större som man gjorde själv när man var liten :D
Sen åkte vi hem i Yrvädret, det kommer ju så himla mycket snö när det väl snöar. Nu har vi fått nog med snö tycker jag, inte tog jag mig upp på gården när vi kom heller...jäkla snööö!!!

Sötnöten i hans Pulka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar