söndag 21 februari 2010

.Mysdag

Idag har det varit en mysig dag, allt har varit så bra hela dagen :D Jag lämnade mina sjuka grabbar hemma någon timme på förmiddan Lite far och son tid som borde inträffa betydligt oftare! Jag stack iväg med Linda och leta Loppis i kungsgården som dom hade annonsera om, men vi hittade ingen. Så vi åkte till spikfabriken i Valbo i stället där dom har Loppis varje lördag och söndag, vi kom hem med ett varsitt fat för 15kr något annat hittade jag inte, men det är kul att strosa runt och bara titta :)



När jag kom hem var båda 2 mycket piggare..Jag gjorde choklad muffins med daim kanske skulle ha tagit ut dom nån minut tidigare annars var dom gooda. Så idag har vi ätit lunch och till med suttit ner och fikat tillsammans. Jag kan inte ens minnas när det hände :P Förutom när jag var iväg så har vi varit hemma och bara varit hela dagen, sköönt! Kim brukar ofta bli rastlös av att bara sitta, men inte idag. Han fick ju äran att skotta idag så han blev väl trött för nu var snön verkligen tung också, till skillnad mot när jag har skottat bort lite pudersnö ;P
När han åkte iväg till jobbet vid sex tog jag på mig täckbralla och raggsocka och tog en skön och frisk promenad ner på stan och vände.
När vi kom hem igen så badade Vilhelm och han har kommit på något nytt, han böjjer sig ner och stoppar ner hela näsan i vattnet och sen kikar han upp med ett stort leende och massa badskum i hela ansiktet, och så gör han om och om igen, toookfisen ;) Nu sover han och jag tänker sätta mig i soffan med en Pringles burk :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar