lördag 20 februari 2010

.God morgon, god middag

Jag vaknade 9, trodde att jag skulle sova till 12 eller nåt sånt ;P I allafall så känner jag mig utvilad och det var det som var meningen. Jag gick upp i lugn och ro och satt på kaffe och för en gång skull drack jag upp hela koppen :P Sen gick jag ut och skottade fram bilen och åkte iväg och la mig i ett solarium, gud så skönt. Det jag hatar med vintern är att man ser så blek och eländig ut haha tänkte att lite färg i ansiktet inte skulle skada?!! ;)


Fick precis ett sms av Svärmor att hon inte kände sig så pigg och hoppades på att det inte var magsjuka. Jag dööör om Vilhelm får det och att vi blir smittade, magsjuka är tametusan det värsta som finns och jag har inte haft det sen jag var liten. Och jag vill INTE ha det!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Åh, nej! Hoppas ni klarar er! Det var inte kul när Theo kräkade inatt:( Är ju så synd om dom små.

    SvaraRadera