onsdag 10 februari 2010

.Späckad dag

Vilhelm vakande tidigare i morse, han brukar alltid vakna klockan 7 oavsett när han somnar på kvällen, men imorse var hon strax efter 6. Jag är så jädrans trött på mornarna för att jag inte lägger mig tid och skulle jag lägga mig i tid skulle jag ju inte vara lika trött, tänk att man aldrig lär sig :P Han har även börjat sova 2-2,5 timme på förmiddan så varför går man inte och vilar samtidigt??!! Ne då har man hunnit bli pigg och håller på med annat!!!

Dagen idag har iallafall varit ganska späckad och som vanligt i min vardag stressig! På Fm åkte vi hem till Sofie och William och fick oss lite fika, det var roligt att träffa dom för en gång skull :)
Så har dom dragit igång med  Babysim igen (dropin) så vi bestämde här om dagen att vi skulle gå med Sofie och Theo, det var 3 grupper på raken idag och vi bestämde att vi skulle gå i den grupp som började halv 3, vi hann hem och packa och äta lite mat sen skulle vi mötas klockan 2, men jag hade missuppfattat det hela :P när vi kom dit var dom redan färdiga, det var gruppen som började klockan 2 vi skulle vara med istället!! Stackars Vilhelm, Jag måste vara det yraste yrväder till Morsa :P Vi hann vara med på Tack och Adjö ramsan sen var det klart, men vi hade även sagt att vi skulle stanna kvar en stund efteråt. Då fick han bada iallafall min lilla kille och några Kallsupar blev det idag med ;P
Efter badet mötte vi upp Farmor/Svärmor och gick en promenad innan vi traskade hemmåt. Hon följde med hem och drack lite kaffe och busade med Vilhelm sen var dagen slut och dags för välling och sängen, men det var en liten kille som Inte ville sova, trots bus och bad hela dagen. Han somnade inte förens strax efter 8!!

Nu säger jag Godnatt!!!

1 kommentar:

  1. Ja hon sover i sitt rum :) Hörde att ni ville ha barnvakt på lördag, typiskt att jag ska jobba då :( Hade ju varit roligt..en annan gång :)
    Kram!

    SvaraRadera