fredag 22 maj 2009

2 dagar kvar till Bf..
V.40 Jag har gått 39 fulla
veckor + 4 dagar

Känner mig trött och orkeslös fast jag har ändå svårt att ligga/sitta still. Vill gärna ha något att göra hela tiden..har ialla fall inte suttit inne hela dagen.Skulle vara skönt att kunna slappna av ett slag!!!
Det känns som att jag tappat all aptit för mat med eller jag har kommit in i dåliga matvanor..Jag som varit så hungrig hela tiden nu när jag är gravid, men nu glömmer jag oftast bort att äta, inte bra!! Speciellt när man är ensam hela dagarna, det är inte kul att laga mat och sen äta den själv :(
Har inte fått några tecken på att bebis är på väg än, bara de där obehagliga "ilningarna" som kommer och går med jämna mellanrum..Jag försöker att inte tänka så mycket på när det kan vara dags! Det är inte lätt, men jag tycker att den här veckan har gått väldigt fort, hade förväntat mig mer Snigelfart!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar