torsdag 7 maj 2009

Studiebesök

17 dagar kvar....





Jag njuter redan av min ledighet...försöker även stressa ner och ta de lugnt för nu har jag all tid i världen :) Mormor och jag var och hämtade tyget som vi hade beställt så nu ska hon sätta igång att sy..påslakan till spjälsängen och ett litet lapptäcke, blir så fint så :)

Vi var sen till Barnens Hus Jag och Kim och hämtade vår efterlängade vagn som vi hade beställt, vi köpte också en bilbarnstol så nu är det mesta köpt och klart..bara lite småsaker vi behöver :) Sen så var vi på Studiebesök/Amningsinfo på BB det var jättebra och det gav väldigt mycke måste jag säga både för mig och Kim :) Nu väntar vi bara på att få åka dit igen...

Snart blir de en fika på stan med Josephine sen ska jag och pappa hämta min båt i Årsunda och åka med den till Åshammar, lämna den i garage t och det ska fixas och donas sen ska den ut på Blocket...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar