måndag 4 maj 2009

Mammaledig

20 dagar kvar...känns som en evighet ;P
Ååh han buffar och bökar där inne, så jag tror
att han vill komma ut nu :) och det vill jag med,
har fortfararande ingen förståelse att du snart är här?!! ;)


Det är måndag och jag är ledig, ledig ungefär 1 år frammåt :) Känns jättekonstigt, men så himla skönt. Ingen fungerande dator ännu, så jag får gå hem till mamma och pappa och låna deras så länge. Ingen bil har jag heller ;P den stannade i kungsfors och ville inte starta mer hehe så den hade gjort sitt...det var ju ingen Pärla direkt! Så nu letar jag ny bil, jag vill ha en Golf...kan man kanske tycka är lite väl liten om man ska få plats med bebis och det ena med det andra?!!. Fast jag har frågat mig fram och konstaterat att man får plats med en barnvagn i bagaget och till och med nån matkasse bredvid :)















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar