onsdag 13 maj 2009

Varannandagvila

11 dagar till Bf...
Ingen foglossning,
inga sammandragningar
inga känningar än så länge!!
Det är som vanligt lite buffningar
och knuffningar :)


Dagarna bara går och går och det där "datumet" ser man längre och längre bort, fast man ska inte haka upp sig på själva "datumet" för det är inget som är bestämt och klart att det ska ske just då..önskade att det vore så, tänk om det var så att alla fick föda på sitt Bf..vad härligt :)


Igår var jag uppe tidigt och åkte iväg tidigt och gjorde en hel del, så man blev så där lagomt trött och slapp när man kom hem. I morse sov jag till kl 10 igen, det är sköönt :) det blir lite som varannandagvila, som idag har jag inte gjort något speciellt. Evelina kom upp i morse vi tog en kaffe på balkongen :) sen har jag gått runt och poa och plockat här hemma!! Kom precis in från en promenad med Shake, det är skönt att vara ute och gå lite sen så kan en promenad skynda på en förlossning har jag hört?!! :)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar