lördag 23 maj 2009

Fika

1 dag kvar till Bf...
Fortfarande inget tecken
på förlossning...

Det var meningen att Kim skulle hålla sig hemma idag eller han lovade att ta det lugnt för en gång skull, men redan kl 8 slog han upp ögonen och han skulle "bara" åka ner till båten och koppla in sterion och sen flytta om båtarna som stod lite hur som helst. Han bad mig somna om, men det är omöjligt för mig när jag en gång har vaknat och någon redan har börjat prata med mig!!
Jag kom ju på att vi hade bestämt fika idag på Förmiddagen så då gjorde det inget att han stack iväg...jag mötte upp Jessica och Sabina här nere så tog vi en Kaffe på Lasses..det blev fint väder trots att det inte såg så himla lovande ut på himlen, därför kunde vi sitta ute..som vanligt blir det mycket skratt och flams i deras sällskap för vi kommer alltid in på massa gammalt tok som vi hade för oss Back in the days att allt var roligare då bla bla bla :)
Vi blev ute några timmar..så blev jag sådär lagomt trött igen när jag kom hem hihi vilar på soffan har blivit min vardagliga status :P

2 kommentarer:

  1. haha, ja gissa vem som cyklade hem på 7 min och kastade sig in på blondinbeckas blogg haha :D

    SvaraRadera
  2. haha jag förstog de..att du skulle göra de :P
    Du skrattar än va?! :)

    SvaraRadera