onsdag 20 maj 2009

4 dagar kvar..
V.40 Jag har gått 39 fulla
veckor + 2 dagar!

Kommer det en bebis snart??!!

Idag har det varit en väldigt hektisk Fm, jag hade lovat mamma att skjutsa henne till Trebo idag på morgonen för att hon skulle ha en massa, massa grejer med sig hemifrån. Vi började med att åka till ica och handla, där var det mycket folk så det tog sin lilla tid även fast det inte var mycket som skulle handlas, men det skulle köpas 5 säckar jord och jag är inte mycket till bärhjälp och hon själv hade vaknat med "ryggskott" så det tog sin lilla lit det med att ta sig ut och sedan packa i det i bilen. Pappa skulle vara i hamn till kl 11..vi skulle bli lite sena..Sen åkte vi vidare och fortsatte packa bilen med de saker som skulle tas med hemifrån, dags att åka och biljäkeln är helt död, samtidigt ringer Kim..och som tur var så var han bara runt hörnet (min egna mekaniker :) ) Det visade sig att batteriet var, är väldigt dåligt så jag fick starta på hans, äntligen på väg Igen.. medans mamma bara skulle in på systemet körde jag ett varv på stan den så kallade "raggarrundan" haha..så att inte bilen skulle lägga av och sen inte starta! Väl i Trebo och sena var vi, men pappa hade fullt upp med att bara stå och prata i stället för att hjälpa oss att packa ur bilen och i båten! Kl hade hunnit blivit halv 1, redan Kim kom ner och vi blev bjudna på lunch!!! Ett nytt försök att få ur alla grejer ur min bil, ne då skulle det pumpas vatten ur båtar och det ena med det andra..Jag och Kim tog en provtur i min båt som precis har lagts i sjön, den gick som en klocka..Underbart!! Mamma och pappa mötte vi på vägen tillbaka..så klockan blev väl ca 2 innan dom kom ut till stugan hehe vilket strul!!
Jag var helt slut efter att ha gått fram och tillbaka och upp och ner för backar och hit och dit..så jag satt mig gråtfärdig i bilen som startade, tack och lov Jag ville bara åka hem och föda barn eller nåt ;P




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar