fredag 15 maj 2009

Amelie!

9 dagar kvar...
Inga konstigheter än så länge...

Syster berättade om en tjej som hade fått sin bebis 1 månad för tidigt, slemproppen hade gått fast hon trodde att det var något helt annat, sen hade vattnet gått, det kunde inte vara möjligt så hon trodde att hon hade kissat på sig eller något ;P Inga förverkar, ingenting!! Tydligen kan bebisar överleva utan fostervatten i 2 dygn..2700 g vägde iaf den lille och allt är bra...

Inatt vaknade jag kl 4 av att jag var kissnödig, kunde inte somna om när jag gick och la mig igen så jag var tvungen att lägga mig på soffan..det var en bra film som jag började tittat på sen somnade jag om, jag vaknade till lite när Kim gick upp sen somnade om igen och sov ända till kl 11, det var guldvärt idag för jag känner mig inte så pigg, känner mig trött och orkeslös..allt jag gör, gör jag sakta. Det får bli en vilodag idag :)

Nu är Amelie hemma igen efter att hon har varit nere i Nybro i 6 månader, det är väldigt länge hon har varit borta fast tiden har gått tokfort med..hon hann vara med i början av min graviditet när man trodde att magen växte fast det bara var en svullnad som sen försvann ;P och hon kommer att vara med på slutet av min graviditet och förhoppningsvis hinna se bebis om han vill komma ut i tid ;)
Det är iaf jättekul att hon är hemma igen på "semester" och det ska vi fira med god mat och dryck på Kharma ikväll :)


Jag har äntligen hittat en bil med, en bra bil till bra pris. Det är bara att tuta och köra...

3 kommentarer:

  1. Tack för igår dumman! jag hade jättetrevligt! puss och kram!

    SvaraRadera
  2. gumman ska det självklart stå ;)

    SvaraRadera
  3. tack själv :) Hoppas att ni hade kul resten av kvällen :)

    SvaraRadera