torsdag 14 maj 2009

terror

Så fort Kim kommer hem så börjar
det röra sig i magen, mer än vanligt...
det tycker jag är mysigt, alldeles
som att han hör och vet att nu är
min pappa hemma igen ;)

Igårkväll var det riktig undehållning av att se på magen, det var full fart och den stog ut åt alla möjliga håll och kanter och man kände tydligt hans små fossingar sparka fram och tillbaka :)

Den här förmiddagen har gått väldigt fort, jag har pratat bort den! Min telefon som aldrig ringer har ringt hela tiden och det är bara personer som man inte har hört av på huuur länge som helst. Det är så kul när det ringer nån då, man har alltid jättemycket att prata om, själv är man så fruktansvärt dålig på att höra av sig :/
Har varit ute och gått med Shake alldeles nyss med, ska fortsätta att gå promenader den här veckan och även nästa vecka om jag är "tjockare" då :P

Nu ska jag hoppa in i duschen..ska låna pappas bil så blir det Valbo en sväng, ska passa på att handla mat och även åka ut till min stackars utarbetade kille så han får lite sällskap :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar