måndag 1 juni 2009

1 vecka

En vecka gammal idag, våran lillVille..och jag tycker att vi har hunnit med jättemycket den här veckan, den har varit väldigt intensiv!! Det är precis som det ska vara, allt går så bra och vi mår bra alla 3 :)

I morse ringde dom till Kim, det var kris nere på sandvik så han var tvungen att åka ner och jobba några timmar men det kändes helt okej..det var bara idag sen så blir han ledig nästan hela sommaren med oss, Underbart!

Det har varit varmt ute idag med och det är bara jobbigt att vara hemma i lägenheten igen när man har varit ute i stugan hela helgen. Jag och Amelie tog en långpromenad till Bärnö för att hon skulle köpa blommor, Så jag fick äntligen min barnvagns promenad som jag har längtat såå efter ;P När vi kom hem så var vi varma och trötta bägge 2. Vi blev inne resten utav dagen...allting tar ju mycket längre tid nu mer så dagarna går så otroligt fort!
Vädret ska ju inte hålla i sig, det blir sämre imorgon igen. Det får blir mys inomhus hela dagen, Lukta och pussas på bebis :)









3 kommentarer:

  1. Jisses jag måste få komma och se underverket irl snart :)

    SvaraRadera
  2. Ja det är bara att höra av dig :)

    SvaraRadera
  3. Guuud va fin han är ! Hoppas allt är bra med er ! Kram från Linda&Alvin :)

    SvaraRadera