söndag 7 juni 2009

Nu är jag trött på detta väder, nu vill jag att den riktiga sommaren ska komma!!

6 Juni, Sveriges Nationaldag och Patriks (storebror) födelsedagag! Jag och Vilhelm tog en promenad hem dit. Vi blev bjudna på smörgåstårta och fika gott, gott :)

Kim var borta hela dagen för att bli färdig med bilen, men det gick ingen nöd på oss...vi fick besök av Farmor och Faster sen så kom Gammelmormor och Pelle med, dom tycker att Vilhelm har blivit så stor sen dom såg han sist. I morgon ska vi till Bvc för första gången så det återstå att se hur mycket vår lilla kille har vuxit :)



















Idag var vi tvungna att åka in till Barnens hus för att våran vagn gick sönder eller det lossnade en nit på ena sidan. Inget stort fel men den hade inte gått att använda, man blir måttligt matt när den knappt är använd och dessutom kostar så mycket pengar, tjejen som hjälpte oss att fixa den höll visserligen med..tur var väl de och tur var väl att även hon kunde laga det lilla felet som hade uppstått :) Det hade blivit katastrof för mig att vara utan vagn!!!!'
Vi hann bara hem så fick vi beök igen och det är jag som fått tagit emot alla som kommit dom senaste dagarna bara för att Kim har hållt på att dona..Nu har snart alla sett vårat charmtroll :) några har ju sett honom fler än en gång...Vissa får ju aldrig nog hihi ;P

2 kommentarer:

  1. hej! hörde att du fått barn, va roligt! massa grattis till dej!
    kramar från ida

    SvaraRadera
  2. tack tack :) såg inte att det var du först ;P vad stor eran kille har blivit, så söt :)

    SvaraRadera