tisdag 30 juni 2009

En liten båttur...

Det har varit en sån dag då jag inte orkat göra nånting. Vi tog en promenad till Bvc på förmiddagen och jag trodde jag skulle storkna på vägen, när det är sån här värme vill man helst vara hemma och så avklädd som möjligt :) Vilhelm går upp bra i vikt, väger nästan 5kg nu. Hans kurva står rakt upp :)

Inte har lillkisen velat sova nåt idag heller, knappt! Vi har varit på sjön nu på eftermiddagen/kvällen, den första riktiga båtturen för i år. Underbart! Ville somnade sött framme i fören så själv passade man på att få lite sol på sig innan den gick ner. Vi åkte ut till Gösholmen och grillade lite korv och där ute var redan Villes Farmor Malin, Kristoffer, Pelle och Villes Gammelmormor Lisa. Jag tog mitt första dopp med, riktigt varmt i vattnet var det :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar