torsdag 18 juni 2009

Kondis

Det känns jättebra med allt i vårat nya hem, men det är mycket rörigt som är fullt förståligt när man flyttade in för bara några dagar sen Fast jag vill ju helst att det ska bli ordning med en gång jag :P tycker att jag går och plockar hela tiden och ingenting händer hihi!!! Självklart tar det sin lilla tid att komma in sig, speciellt när vi har en liten kille som tar all tid :)



Det har varit så trist väder länge nu, Inge kul alls! Det har ju varit uppehåll idag så jag och Vilhelm tog en promenad eller rättare sagt en väldigt lång långpromenad :) Vi gick hemifrån ut till Trebo där vi stannade till en sväng och fikade med pappsen för han vara nere i hamn. Ville ta en annan väg hem så jag tänkte att jag skulle gå genom Säljan för det är så mysig väg och fina hus att titta på, så gick jag genom Sätra, sen när jag kom fram till raksträckan mellan Sätra och Stensätra (Sandvikens ände)så ångrade jag mig att jag tog den här evighetsvägen hem :P hade kunnat gena så länge jag var kvar i Säljan så hade jag kommit hem mycket, mycket tidigare men, men jag vill ju röra på mig och det är skönt att gå. Däremot så började jag få ont i fötterna för jag hade inte dom bästa promenadskorna på mig, men jag valde iallafall att sätta på mig strumpor den här gången vilket jag inte brukar ha och istället få onda skavsår. Fast det hjälpte inte med strumpor den här
gången heller :P Det tog nog 2 timmar från att jag gick hemifrån, jag gick ju nästan runt hela Sandviken :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar