måndag 29 juni 2009

Bytt är bytt



Äntligen!!!

Nu kan jag sova om nätterna och slippa fantisera om att vi ska åka ut och sänka "vraket" som har varit ett fördärv i nästan 2 års tid. Nu är det slut på gammalt skrot, det får bli kvalité härdanefter ;P Den är borta likaså ett bekymmer, så fruktansvärt skönt att jag jublar :) Jag har bytt bort min båt mot en bil, en Corvette C4 -88 Jag kan inte påstå att jag är bilintresserad, men jag måste erkänna att det är ganska fränt att få stå som ägare till en sådan. Förhoppningsvis inte så länge till, den är redan ute på annons, men självklart så har jag och Kim varit ute och provkört. Den var jäkligt rolig att köra och vi drog åt oss en hel del uppmärksamhet kanske för att det satt en liten tjej bakom ratten hahahaa ;P






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar