söndag 28 juni 2009

Hett

Vi har köpt en pool, en sån där som man kan köpa på Rusta :) Det tog evigheters evigheter att fylla den där poolen och när den nästan var fylld så visade det sig att det stod på helt fel plats, marken lutade lite och skulle vi fylla den full så skulle den förmodligen inte räta ut sig! Så det var bara att tömma, det blev hinkar och bunkar på hela tomten :P Nu står den på plats och den är åter igen fylld med vatten. Så imorn när vi vaknar så kan vi bada i våran nya pool :)

Vi har varit hemma idag med, skönast så i den här värmen och på söndagar ska man helst inte göra någonting alls. Fast jag kan inte sitta still och koppla av utan jag har sprungit runt här hemma och plockat överallt, både utomhus och innomhus :P
Jag har börjat röja lite så att vi kan få lite ordning snart, tänkte att vi skulle få upp lite hyllor och dyligt på väggarna...måla hallen ska jag också göra!

Jag har en spekulant på min båt, trodde aldrig att någon skulle ringa på den, tappade hoppet om den där båten för länge länge sen. Det är en kille från Huddik som var trött på bilar och ville ha en båt istället. Så det blir eventuellt ett byte mot en bil, som är värd samma pengar! Vi får se, han skulle komma i veckan. Håll tummarna!!!!!



2 kommentarer:

  1. härligt med pool!! :)
    Hur gick det med båten?! Puss

    SvaraRadera
  2. Ja det är skönt,men iskallt :P Det gick bra med båten äntligen är den borta :) jag bytte mot en bil!

    SvaraRadera