onsdag 10 juni 2009

Shopping i regnet

Jag la ut våran tvättmaskin på blocket igårkväll och det har ringt och ringt och ringt hela förmiddagen, så den blev såld med en gång, en tusenlapp..tyckte att jag gjorde en ganska bra affär :)

Kim har varit hemma med oss hela dagen, saaben gåår..Äntligen! Det har ju regnat idag med så vi har inte kunnat gått ut idag heller..det är så trist att vakna och titta ut och se det gråa och trista vädret. Det får bli riktig sommar nu tycker jag!

Det fick bli en shoppingdag på Köpis!!! Det är mycket mer givande att gå i affärer nu när man faktiskt kan handla igen, och det som jag velat köpt så länge, men inte kunnat haft för den stora bäbismagen kunde jag köpa idag :) handlade lite till LillTott också :) Tänk vad fort det går, alla säger att man ska njuta så länge dom är bäbis för dom växer så himla fort, Vilhelm är bara 2.5 vecka och jag tycker redan att han har växt mycket på den lilla tiden :)

Mormor har varit här ikväll, eftersom dom har flyttat ut till stugan så kan hon inte träffa Vilhelm när som helst fast inatt så skulle hon sova hemma och då passade hon på att komma hit så hon fick rå om honom lite :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar