lördag 13 juni 2009

Sömntutor

En hungrig Vilhelm vaknade kl halv 5 i morse, men då satt vi kvar i sängen så han somnade om när han hade fått lite i sig. Tröttheten har kommit ikapp mig, första dygnerna hemma så var jag pigg dygnet runt. Kunde vakna kl 5 och gå upp för att duka fram frukost för att jag trodde att kl var mycke mer :P Men jag brukar få sova på nätterna så blir det tidiga mornar ist. Vi gick upp halv 8 idag och myste i soffan ett tag. Kim skulle åka iväg till Biltema då gick vi in till sovrummet och somnade om..ååh vad skönt, Kim kom hem efter en stund igen och väckte mig med en stor kartong i sovrummet, då hade han köpt en cykel till mig på Biltema haha, undra när han hade tänkt att jag skulle ha tid att cykla??,knäppis haha :P Han stack i väg till "huset" för det är dags för rust i helgen...Jag och Ville sov till halv 2 ;P






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar