måndag 2 november 2009

....

Kim har eftermiddagsvecka den här veckan..både bra o dåligt. Det possitiva är att vi kan äta frukost o lunch tillsammans hela veckan, för det tråkigaste som finns är att äta själv. Det negativa är att vi är ensamma hela långa dan o att Vilhelm sover när han kommer hem. 
Lilleman är fortfarande vaken o jag har bäddat åt honom brevid mig i sängen för Kim skulle visst jobba tills imornbitti. Snacka om arbetsnarkoman...Jag har iallafall krävt att han inte ska börja med nåt nytt projekt när altanen är färdig, vilket den är snart. Nu vill vi faktiskt ha honom hemma lite...

Idag har vi varit hemma hos Gammelmormor hela eftermiddan med Sofie o Theo och Sanna kom dit hon också. Jag hade med mig tyg som ska bli ett nytt påslakan till Vilhelm...mormor hon syr det mesta hon :D 



Axel la beslag på Villes vagn..trots att katthår är det
värsta jag vet så hade jag inte mage att flytta på honom...
han ligger ju o myspyser ;) 
 

2 kommentarer: