onsdag 4 november 2009

.Plaskileplask

På förmiddagen idag tog vi en promenad hem till Linda o Thomas, vi fikade o tjattrade :) Vilhelm sov i vagnen under hela tiden o vaknade såklart när det var dags för oss att gå hem. Han hann komma in o få av sig mössan en liten stund sen lära vi springa hem. Jag har en tendens att stressa o jag har mig själv att skylla för jag är alltid ute i sista sekunden. Vi bestämde tidigare att vi skulle följa med Sofie o Theo på babysim för parkbadet har drop in på onsdagar o vi har aldrig varit med. Så det var bara att springa hem o packa badkläder, få i Lilleman lite käk o sen springa vidare...
Jag kom även på att jag hade glömt att raka benen o fjantiga jag var tvungen att krongla med detta också, onödigt för det var iallafall ingen som hade sett de. Vi hann precis till kl 2 :P Ville tyckte det var huuur roligt som helst, han älskar ju att bada likaså hemma i badkaret :) O trött blir man. Han somnade som en stock när vi kom ut o sov sen ett bra tag ute i vagnen, mammas trötta buse...Sofie o Theo följde med oss hem o åt lite mat, dom åkte hem för ett litet tag sen. Nu blir det mys i soffan innan läggdags. Känner också att jag blev trött av att bada :)






3 kommentarer:

  1. vilken söt bild, han ser så glad ut :)

    SvaraRadera
  2. Tack för maten, kaffe och alltid liak trevligt sällskap idag!

    SvaraRadera
  3. Ja jag lyckades få honom att skratta lite :D

    Tack själv Sofie..det är så kul när ni kommer :)

    SvaraRadera