måndag 30 november 2009

.Svinis sprutan

Idag var det Vilhelms tur att ta svinis sprutan Jag var fruktansvärt nervös o drog ut på tiden innan jag gick dit. Han var pigg o glad som vanligt innan o likaså under tiden o direkt efteråt..tack o lov han var så duktig min lillkille :D O inga bivärkningar på hela Em/kvällen. Han sover hos hans farmor inatt så jag hoppas att han är pigg o kry när han vaknar imorgon med. Själv ska jag passa på att sova ut, vilket inte har hänt på väldigt, väldigt länge :)




God natt!!

2 kommentarer:

  1. Sova ut väljer man bort samma stund som man väljer att skaffa barn! ;P

    SvaraRadera
  2. Ja det gör man ju :) Du har nog sovit ut mer än mig bara för att du har Jonas hemma. Här är det ingen som går upp med Vilhelm mer än jag :P Därför var det superskönt att få sova lite..
    O både mamma o malin tycker det är så roligt att ha honom o jag har inge problem att lämna bort honom heller!!

    SvaraRadera