tisdag 3 november 2009

.Regn o Rusk

Hade tänkt att ta en promenad nu på morgonen, men usch vilket tråkigt väder. Det får bli lite senare, Vilhelm sover ändå nu. Det var nästan så att han somnade sittandes när han åt sin gröt för en stund sen hihi gapa det gjorde han så äta det skulle han :P 

Jag har börjat fundera på den där svininflensan, jag har inte haft en tanke på att ta nån spruta. Jag har inte varit ett dugg orolig för det där. Har knappt läst om det för det har verkat ointressant. Fast nu har jag kommit på andra tankar. Alla pratar verkligen om det o var o varannan dag får man läsa på löpsedlarna att folk blir jättesjuka o att små barn dör osv. Sen är vissa mer mottagliga än andra, dom som har astma tex o dom som har nedsatt imunförsvar. Gravida med...
Jag skulle aldrig förlåta mig själv om Vilhelm skulle bli sjuk för då är det kanske jag som har smittat honom! Tåls verkligen att tänka på...

3 kommentarer:

  1. Ja! det är ju frågan, ta den eller inte?!

    SvaraRadera
  2. Fast det jag skrev har inget med din blogg att göra :)

    SvaraRadera