fredag 13 november 2009

.Fredag

Jag älskar fredagar :D

Vi har varit hemma hos mamma o pappa hela dan, skönt att bara vara o inte göra något speciellt o inte heller behövea tänka på mat!! Jag har blivit serverad hela dan, dom säger att min mamma är en bullmamma hihi Ställer upp o hjälper gärna till för det mesta, vad har man annars mammor till?!! :D Vilhelm har busat hela dan..det är nästan så att han kryper snart, han ålar o krälar sig fram, det går så fort o långa armar har han fått ;P Han har inte sovit nånting förens nu heller, snacka om övertrött kille :D När han vaknar igen ska vi promenera hemmåt o då ska jag ta en lååångdusch det längtar jag efter nu!! Sen får vi hoppas att Kim kommer hem lagomt till Idol så blir det Fredagsmys o långledig helg ;)




På torsdag nästa vecka ska jag få träffa en läkare o lämna blodprov o sen förhoppningsvis få svar på mina funderingar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar