torsdag 12 november 2009

. :)

Idag har vi varit o hälsat på Emelie med Angelica o Tilda :D Det var år o dar sen jag träffade henne, tror inte ens hon såg mig Gravid :P Dom har fått det så fint hemma i deras nya lägenhet, riktigt snyggt. Träffar inte Angelica ofta heller, vi som planerade så mycket innan vi gick hem från jobbet. Det blir aldrig nåt..vi bestämde iallafall att vi skulle ses här hemma nån dag eller kväll för dom var nyfikna på hur vi bor o det tycker jag ska bli jätteroligt. Hoppas det blir av...

Ikväll har jag suttit o spånat varför jag mår som jag mår. Nånting konstigt är det som händer i min kropp o det börjar bli riktigt jobbigt. Jag vill veta vad det är o det ska jag ta reda på hos Hälsocentralen för jag ska ha en tid i morgon!!!!!!!!


Tack o Hej!!!!!!!!!!!! 

 

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det låter som en klassisk rubbad sköldkörtel så KRÄV ett sådant blodprov.

    SvaraRadera
  2. Ja det är det jag tror också, skulle vara så skönt att få ett svar i stället för att gå o tro att det ska gå över när det bara blir värre!!

    SvaraRadera