torsdag 19 november 2009

.Jäkla Yrväder

Ja det är jag det, ett riktigt Yrväder! Ibland är det farligt att vara jag!!!!!!!!


I morse kom Gammelmormor hit till Vilhelm o jag lånade hennes cyckel, hur skönt som helst. Längtar tills i Vår då jag kan cyckla o ha Ville bakpå :) Cycklade upp till sjukhuset o tog mitt blodprov som jag har väntat på i en vecka nu. Vi får se vad det visar om det nu visar något, det vill jag verkligen att det ska. Knäpp doktorn skrev ut sömntabletter för att jag sa att jag hade svårt att somna in på kvällarna. Dom vågar inte jag ta :P Han sa att jag inte fick börja städa eller nåt efter att jag hade tagit dom för då skulle jag ramla o slå mig :P Vi ger det en chans så kanske jag blir regält utsövd för en gång skull :D Fast jag tvivlar på att det beror på sömnbrist?!!

8 kommentarer:

  1. jasså så du fick sömn tabletter, hoppas du får reda på vad det är, jag skulle behövt varit upp och kollat mig jag också, känner mig skit konstig i kropp m.m.

    SvaraRadera
  2. Men herregud, Eve! Vad är det för läkare som skriver ut sömntabletter bara så där? Jag hoppas du inte tar dom och byter läkare istället. Skrämmande!

    SvaraRadera
  3. Jag tänker prova en natt bara för att jag ska få sova ut för en gång skull o se om det beror på sömnbrist eller inte?? dom räcker i 14 dagar (bara) jag vet inte om jag törs heller :P

    Ja jag hoppas verkligen att jag får reda på vad det är..jag har mina aningar, men det återstår att se!!!!

    SvaraRadera
  4. Ja, jag skulle då inte ha tagit nån. Men du gör som du vill. För även om det är sömnbrist så är ju inte sömntabletter en lösning. kram!

    SvaraRadera
  5. Jag sa juh att dom skulle pracka på dig piller! :)

    Dom får inte ens skriva ut sömntabletter till småbarnsföräldrar!!!!!!! Det står säkert om det i bipacksedeln.
    Och om du tar dom så tänk på att dom är väldigt beroendeframkallande..

    SvaraRadera
  6. Just det, lyssna på mig och Josephine nu.

    SvaraRadera
  7. Ne jag tror inte att det är sömnbrist heller. Men vad är det med läkare idag?? knäppa i huvet allihop. Ja jag lyssnar på dig Josephine den här gången. Jag hade ingen aning om att dom inte får skriva ut..det var inget jag bad om heller.

    Vad bra :) kraamar

    SvaraRadera
  8. Du ska se att allt blir bra snart, Eve. Kramar!

    SvaraRadera