tisdag 10 november 2009

.Lååång dag

Vi skulle bara ta en morgonpromenad med Sanna i morse så vi gick hemifrån före 10 o kom hem halv 4 igen :P Vi stannade upp hos min mormor för att hämta Vilhelms påslakan som var färdigsytt, men vi stannade på både mat o kaffe. Jag tog även en powernap tillsammans med min käre son vilket jag borde göra oftare, typ varje dag :D

Jag fick ett konstigt samtal i söndags eller det var väl inte så konstigt igentligen, inte vet jag om jag tyckte det var skumt bara för att dom ringde sent en söndag eftermiddag. O jag tyckte hon pratade konstigt också..jag var bombsäker på att jag hade blivit blåst ha ha ha o Kim trodde garanterat att jag skulle bli med i radio eller nåt sånt :P Det var iallafall en vän som hade gett bort en gratis visning till mig o en kostnadsfri rengöring av en möbel. O dom skulle komma hem till oss idag o demostrera en dammsugare o vi fick även våran säng rengjord, nån slags torrsanering ;) 2 timmar var dom här...nu vet jag vad vi sover i varje natt.....eller sover med :P 37 jäkla tusen för en dammsugare, ingenting för min plånbok fast det var intressant att se hur "skitigt" man har i ens hem.. 

 

5 kommentarer:

  1. Det är Emelie som gett bort det! /Jennie

    SvaraRadera
  2. Jag vet vem det var, det var inte Emelie :P Har hon gett bort till dig? :)

    SvaraRadera
  3. Haha! Inte skulle jag våga släppa in dom hemma hos mig!
    Då skulle jag förmodligen aldrig mer ligga i min säng! ;)

    SvaraRadera
  4. men du Josephine dom kommer ringa till dig för jag har gett ut ditt nr :P

    SvaraRadera
  5. Blev uppringd idag, och i morgon ska det tydligen komma nån och rengöra vår säng..Tror fortfarande att det är nåt slags skämt, men det lär väll visa sig. Tänker klargöra direkt att jag inte är intresserad av nåt köp :-/

    SvaraRadera